Thursday, February 28, 2008

American Lung Association of Chicago - Purity


The American Lung Association has been organizing the Hustle Up The Hancock for 10 years now, raising millions of dollars in their quest to end lung disease. With Purity, we wanted to dramatize the perfume experience by highlighting a scent they've never experienced - clean air. By giving people an empty perfume vial, Purity caught people off-guard and drew their attention to the ALAC's goal of improving the air we breath.
(La Asociación Americana de los Pulmones lleva organizando el evento "Hustle Up The Hancock" desde hace 10 años, recaudando millones de dólares en su búsqueda para acabar con las enfermedades pulmonares. Con Pureza, se buscó dramatizar la experiencia de los perfumes destacando un aroma que el consumidor nunca hubiera percibido antes - el del aire puro. Repartiendo una muestra de perfume vacía, Pureza les pillaba por sorpresa y dirigía su atención hacia el propósito de la asociación, mejorar la calidad del aire que respiramos.)


Agency: OfficeMax In-house, Naperville, USA
Creative Director: Mark Andeer
Art Director: Matt Fluegel
Copywriter: Mike Lightman
Released: February 2007

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