Wednesday, January 14, 2009

Foundation Abbé Pierre - Housing

Copy: "Let's take action.
Foundation Abbé Pierre. For the housing of the disadvantaged."
(Pongamonos manos a la obra.
Fundación Abbé Pierre. Por la acogida de personas con problemas de adaptación social
)


"Everybody talks about price per m². But what about people per m²?"
(Todo el mundo habla del precio por m². ¿Pero qué hay de las personas por m²?)


Bad housing: How bad does it have to get before we take action?"
(Problemas de alojamiento: ¿cómo de mal se tiene que poner el asunto para que hagamos algo?)


" 6m² is enough for waiting the bus. But to live in?"
(6m² son suficientes para esperar el autobus. ¿Y para vivir?)



Client: Foundation Abbé Pierre
Agency: BDDP & Fils, Paris, France
Creative Director: Guillaume Chifflot
Art Director: David Derouet
Copywriter: Emmanuel de Dieuleveult
Photographer: Ronan Merot
Art buyers: Marie Ferrara & Elise Kubler

Released: December 2008

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